پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226546
استاندار چهارمحال و بختياري احساس امنيت در اين استان را بالاتر از سطح کشوري دانست
تاریخ انتشار : 1395/07/12 10:00:00
نمایش : 1051
استاندار چهارمحال و بختياري اعلام کرد: با توجه به تلاش شبانه روزي نيروهاي انتظامي و نظامي و امنيتي براي ثبات امنيت در استان، احساس امنيت در اين استان از سطح کشوري بالاتر است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم سليماني دشتکي روز يکشنبه در آيين صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح به مناسبت هفته نيروي انتظامي افزود: با توجه به فعاليتهاي نيروي انتظامي، نظامي و همدلي و همراهي بين مردم، نيروهاي امنيتي، نظامي و مسوولان، اين استان يکي از استان هاي امن کشور است.

وي، با بازخواني اتفاقات چندين سال گذشته از جمله آتش سوزي زندان شهرکرد، چالش سريال سرزمين کهن، مساله آب و مسائل اجتماعي ديگر ،افزود: اين چالش ها به خوبي مديريت شد و تبديل به بحران نشد، که اين امر بيانگر فعاليت و همراهي نيروهاي نظامي و انتظامي استان است.

وي، از افزايش فعاليت هاي نيروي انتظامي در حوزه کشفيات مواد مخدر و قاچاق کالا، مبارزه با ناهنجاري ها و اجراي طرح ارتقاء امنيت اشاره و از تلاش هاي آنها تقدير کرد.

سليماني دشتکي، در ادامه با اشاره به افزايش فوتي تصادفات در جاده هاي برون استاني اظهار کرد: با توجه به توسعه زيرساخت هاي جاده اي هنوز آمار تصادفات افزايش داشته است.

وي افزود: براساس آمار، بيشترين تصادفات منجر به فوت به دليل تخلفات راننده و سرنشينان خودرو است که کاهش تخلفات رانندگي نيز به فرهنگ سازي و اطلاع رساني دارد.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري نيز در اين مراسم به حضور هدفمند نيروهاي نظامي و امنيتي در ايجاد نظم و امنيت عمومي اشاره کرد و گفت: از ابتداي امسال تاکنون با اجراي طرح هاي مقابله اي در استان، جرائم خشن کاهش چشمگيري داشته است.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: در اين مدت سرقت هاي خشن 68درصد، سرقت هاي مهم 11درصد کاهش و کشفيات سرقت ها نيز 9درصد افزايش داشته است.

به گفته وي، در حوزه کشفيات موادمخدر نيز 920کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وي، از افزايش 15درصدي کشفيات کالاي قاچاق در استان خبر داد و گفت: مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و کالاي قاچاق و همچنين اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اخلاقي از مهمترين اولويت هاي نيروي انتظامي است.

سردار غلامزاده از کاهش تصادفات در اين مدت در استان و افزايش تصادفات منجر به فوت خبر داد و گفت: در اين مدت آمار فوتي تصادفات 18درصد افزايش و آمار مصدومان 20درصد کاهش داشته است.

 صبحگاه مشترک نيروهاي انتظامي، نظامي و بسيج چهارمحال و بختياري به مناسبت هفته نيروي انتظامي با شعار 'همه با هم براي امنيت و آرامش' روز يکشنبه در شهرکرد برگزار شد.

در اين آيين از 20 نفر از بازنشستگان، خانواده شهدا و کارکنان فعال نيروي انتظامي استان تقدير شد.

منبع:ايرنا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html